Fragt og retur
Fragt
- Indleveringssted Bring 2-5 hverdage (39 kr) - Fri fragt (over 399 kr) - netto retur
- Hjemlevering Postnord 2-5 hverdage (79 kr). Hjemlevering til din postkasse alternativt udenfor din dør, hvis din pakke ikke kan afleveres i postkassen
- Afsendelsesbekræftelse sendes via e-mail, når vi har sendt din ordre
- 30 dages åbent køb
Julegaver og gaver
- Åbent køb på alle bestillinger indtil 6. januar 2025
- Alle produkter leveres i vores elskede smykkeskrin – perfekt til at give som julegave
- Levering til juleaften? Bestil senest den 16. december kl. 12.00 for at få din pakke i tide til juletræet
- Prøvede øreringe eller øreringe, hvor plastemballagen er brudt, kan ikke returneres af hygiejniske årsager
Retur
- Alle returneringer pålægges et returneringsgebyr på 49 kr, som fratrækkes det refunderede beløb
- 30 dages returneringsret
- Returnerede produkter må ikke være brugt (af hygiejnegrunde), og de skal være i den samme tilstand som ved modtagelsen og forsendes i den oprindelige emballage
- Hvis plastikemballagen omkring øreringene er gået i stykker, kan du af hygiejnemæssige årsager ikke returnere dine øreringe
- Vil du returnere din bestilling? Følg vores 3-trins returneringsproces nedenfor:
- Gå til https://returns.sparvaccessories.dk/ for at oprette dit forudbetalte returneringsmærkat med Bring (sendt via DHL Parcel Connect). Indtast din e-mail-adresse og ordrenummer (du kan finde det på din ordrebekræftelse)
- Pak produktet i den oprindelige emballage fra Sparv Accessories, og brug den tilsvarende indpakning (brug f.eks. den brune pose, som blev sendt med din bestilling). Påsæt det forudbetalte returneringsmærkat
- Aflevér din pakke til det nærmeste Bring indleveringssted (Bring håndterer alle DHL Parcel Connect returneringer i Danmark). Gem indleveringskvitteringen som bevis på din returnering. Vi aktiverer tilbagebetalingen gennem Klarna så snart, vi har modtaget og behandlet din returnering
- Told og importskatter for returneringer udenfor EU erstattes ikke
- Tilbagebetaling via samme betalingsmetode som da købet udførtes
- Såfremt du ønsker at reklamere over en vare, bedes du sende en mail til [email protected] og oplyse dit ordrenummer, kontaktoplysninger samt beskrive årsagen. Hvis det er nødvendigt, er du velkommen til at vedhæfte billeder, så vi kan hjælpe dig hurtigere
- Vi stræber efter at behandle returneringer og tilbagebetalinger så hurtig som muligt. Bemærk, at tilbagebetalinger udføres med den samme betalingsmetode som blev brugt ved den oprindelige bestilling, og returneringsomkostningerne fratrækkes fra refunderingsbeløbet
Kontakt os
Spørgsmål om fragt eller returneringer? Kontakt os på [email protected]